З 1 травня до реєстру компанії «Нафтогаз України» підключили 8,8 мільйона українських господарств.
Чи потрібно подавати нові документи?
Ні, перехід був автоматичним. Але користувачам радять звернутися до контакт-центру Товариства (номери шукайте нижче), щоб актуалізувати контактну інформацію.
Чи залишились пільги?
Так.
Якою буде вартість газу?
Річний тариф «Фіксований» (7,96 грн/м³ з ПДВ, без вартості транспортування). Така ціна діятиме щонайменше до 1 травня 2023 року.
З якої дати слід оплачувати рахунки?
Розрахунок за газ, спожитий з 1 травня 2022 року, має бути здійснений на рахунки ГК «Нафтогаз України». Оплати за газ, отриманий до 30 квітня 2022 року, мають здійснюватися на рахунки попереднього постачальника.
Що робити з переплатою?
Питання повернення залишків переплат, нарахованих сум пільг і житлових субсидій слід розв’язувати, звернувшись до попереднього постачальника. Наразі немає механізму переведення коштів між компаніями. Споживачів, які станом на 1 травня мали переплати, просять:
написати заяву на повернення переплати;
додати копію паспорта, ідентифікаційного номера та повні банківські реквізити карткового рахунку (з IBAN, МФО, ЄДРПОУ банку);
надіслати пакет документів на адресу для листування попереднього постачальника.
Як діяти, якщо попередній постачальник продовжує надсилати рахунки?
Споживачі будуть отримувати два окремі платіжні рахунки. Перший від «Нафтогазу» за спожитий газ, а другий — за транспортування від місцевих операторів газорозподільних мереж (операторів ГРМ). Якщо попередні газопостачальні компанії продовжують надсилати рахунки аби вимагають оплатити послуги споживання газу, починаючи з 1 травня 2022 року, то про це потрібно повідомити листом на скриньку client@gas.ua.
Чи зберігся мій номер особистого рахунку?
Ні, бо компанії використовують різні інформаційні системи. Дізнатися свій номер можна:
на сайті gas.ua, у розділі «Дізнатись номер рахунку»;
у чатботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply y Facebook, Messenger;
на квітанціях «Укрпошти»;
у контакт-центрі Товариства;
Як оплатити послуги спожитого газу?
Онлайн:
в особистому кабінеті споживача на my.gas.ua;
у чатботах GASUA y Viber, Telegram та NaftogazGasSupply y Facebook Messenger;
через сайти та мобiльнi застосунки банків;
за допомогою платіжних систем (Portmone, LiqPay, EasyPay, iPay).
Особисто:
через платіжні термінали самообслуговування;
у вiддiленнях банку, «Укрпошти» або «Нової пошти».
Щоб поставити питання, які Вас цікавлять, відправте листа на скриньку client@gas.ua. Також можна подзвонити у контакт-центр за номерами (066)300-28-88; (098) 300-28-88; (093) 300—28-88.