Аварійно-диспетчерска служба 24/7 +38 (068) 809-36-36, +38 (095) 561-74-73 

Голосовий робот від YASNO приймає показання електролічильника у мешканців Дніпропетровщини

Для своєчасної передачі показань оператору системи розподілу та коректного визначення фактичного обсягу споживання, енергопостачальник YASNO рекомендує жителям Дніпропетровщини фіксувати та передавати показання лічильника починаючи за два дні до кінця місяця і до 2 числа (включно) місяця, наступного за розрахунковим.

YASNO розвиває дистанційні сервіси, які у період карантину допомагають безпечно вирішувати питання з постачання електроенергії, залишаючись вдома. Наприклад, передати показання можна телефоном через голосового робота.

Щоб зв’язатися з автоматичним сервісом прийому показань лічильників, клієнту достатньо:

  • подзвонити до контакт-центру YASNO за номерами (056/050/067) 770 11 55;
  • обрати в голосовому меню пункт 1 «Постачання електроенергії»;
  • прослухати інформацію про діючі тарифи та перейти до пункту 3 «Внесення показань»;
  • натиснути «2», щоб передати показання в автоматичному режимі, та обрати мову;
  • якщо клієнт здійснює дзвінок з номеру телефону, за яким закріплений особовий рахунок, тоді особовий рахунок буде ідентифікований автоматично і його необхідно лише підтвердити. В іншому разі клієнту необхідно чітко та розбірливо по одній цифрі назвати особовий рахунок;
  • назвати показання електролічильника, коли робот запропонує це зробити;
  • підтвердити показання, відповівши «Так» чи «Ні».

В разі успішного внесення показань клієнту буде відправлено SMS або Viber-повідомлення. Якщо робот не може розпізнати промовлені цифри, не співпадає особовий рахунок або виникла будь-яка інша проблема, дзвінок клієнта одразу буде переадресований на оператора. Для цього не потрібно переривати його і повторно телефонувати – задля зручності клієнта все відбувається автоматично.

Comments are closed.