Для своєчасної передачі показань оператору системи розподілу та коректного визначення фактичного обсягу споживання, енергопостачальник YASNO рекомендує жителям Дніпропетровщини фіксувати та передавати показання лічильника починаючи за два дні до кінця місяця і до 2 числа (включно) місяця, наступного за розрахунковим.
YASNO розвиває дистанційні сервіси, які у період карантину допомагають безпечно вирішувати питання з постачання електроенергії, залишаючись вдома. Наприклад, передати показання можна телефоном через голосового робота.
Щоб зв’язатися з автоматичним сервісом прийому показань лічильників, клієнту достатньо:
- подзвонити до контакт-центру YASNO за номерами (056/050/067) 770 11 55;
- обрати в голосовому меню пункт 1 «Постачання електроенергії»;
- прослухати інформацію про діючі тарифи та перейти до пункту 3 «Внесення показань»;
- натиснути «2», щоб передати показання в автоматичному режимі, та обрати мову;
- якщо клієнт здійснює дзвінок з номеру телефону, за яким закріплений особовий рахунок, тоді особовий рахунок буде ідентифікований автоматично і його необхідно лише підтвердити. В іншому разі клієнту необхідно чітко та розбірливо по одній цифрі назвати особовий рахунок;
- назвати показання електролічильника, коли робот запропонує це зробити;
- підтвердити показання, відповівши «Так» чи «Ні».
В разі успішного внесення показань клієнту буде відправлено SMS або Viber-повідомлення. Якщо робот не може розпізнати промовлені цифри, не співпадає особовий рахунок або виникла будь-яка інша проблема, дзвінок клієнта одразу буде переадресований на оператора. Для цього не потрібно переривати його і повторно телефонувати – задля зручності клієнта все відбувається автоматично.