Аварійно-диспетчерска служба 24/7 +38 (068) 809-36-36, +38 (095) 561-74-73 

ЖСК «Проспект» стає більш прозорою та відкритою

Згідно з законодавством, керуюча компанія повинна надавати на будинки періодичні звіти щодо своєї діяльності, фінансів, які кошти нараховані, скільки отримано, як вони витрачаються. Тому компанія «Проспект» звітує перед будинками в доволі деталізованій формі, розписує роботи, які стосуються більше, ніж однієї квартири, місць загального користування тощо.

Це досить великий документ за обсягом та складний для сприйняття мешканцями. Як правило, він надається раз на рік під час інформаційних зборів. Якщо такі збори мешканці просять провести раніше чи пізніше – такий звіт готується під ці збори.

Але ж у мешканців доволі часто виникають питання: коли будуть проведені якісь роботи, скільки коштували вже проведені роботи, який стан нарахувань, стан балансу ремонтного фонду будинку, з якого роблять ці роботи.

Тому протягом року компанія провела масштабну роботу та підготувалася до надання більш частого звіту, в якому показують поточний стан нарахувань, боржників, балансу ремонтного фонду, які значущі роботи проведені та які роботи заплановано по будинку. Цей звіт планують надавати мешканцям раз на квартал – у всіх Viber-спільнотах кожного будинку та в паперовій формі разом з квитанціями. Це буде звіт по конкретному будинку. За підсумками ІІІ кварталу 2025 року перші звіти надані по першим 11 будинкам, що обслуговуються компанією. Невдовзі такі квартальні звіти будуть публікуватись по всім будинкам що обслуговуються ЖСК «ПРОСПЕКТ».

Основна мета, до якої прагнули в компанії, ініціюючи такі звіти – це те, щоб люди бачили, скільки коштів є у їхнього будинку для проведення ремонту. Той кошторис, який є для кожного будинку, прописаний детально за видами послуг, які надаються. Є послуги, які обов’язкові до сплати компанією. Наприклад, диспетчеризація: компанія приймає всі звернення в диспетчерському центрі, який працює цілодобово – 24/7 365 днів на рік. І не можна сказати, що роботу центру будуть оплачувати менше, ніж він потребує.

Наприклад, нарахування по будинку за місяць становлять 30 тисяч гривень. Фактична сплата становила 25 тисяч гривень. Є обов’язкові витрати – диспетчеризація, оплата місць загального користування, робота аварійної бригади, робота абонентського відділу, без якого неможлива праця. Тому в цьому звіті відображені щомісячні обов’язкові витрати, які компанія понесе обов’язково незалежно від того, є повна оплата по будинку чи немає. І якщо, наприклад, ці обов’язкові витрати становлять 27 тисяч гривень, то 2 тисячі компанія «повинна» доплачувати зі своїх коштів. І тоді падає якість обслуговування, накопичення до ремонтного фонду не відраховуються.

Існує ремонтний фонд, який накопичується або з якого витрачаються кошти. І якщо по будинку є недоплата – ремонтний фонд недоотримав кошти. Якщо сума обов’язкових витрат вища, ніж отримано платежів – ремонтний фонд ці кошти недоотримав. Якщо навпаки, то фонд поповнюється. Цей баланс ремонтного фонду показано в цьому звіті. І відповідно до цього й проводяться ремонтні роботи.

Також у звіті є додаткова інформація: кількість звернень у звітному періоді саме в цьому будинку до всіх підрозділів компанії.

Досить часто ми чуємо: «а ви не поміняли лампу». Треба розуміти, що в кошторисі немає витрат на позаплановий огляд будинку. Компанія працює від заявок мешканців. І вони, перш за все, зацікавлені самі опікуватися станом будинку: побачили якісь негаразди – телефонуйте до компанії. Там звернення фіксують. Тому чим більше буде цих звернень, тим краще й для будинків.

Мешканці можуть отримати звіт, долучившись до Viber-спільноти свого будинку, отримати електронну копію договору, поточний кошторис. Також залишити запит на отримання квитанцій електронною поштою. Це є доповненням до традиційних видів, таких як збори.

В компанії сподіваються, що це нововведення знайде гарний відгук у мешканців і очікує від них зворотній зв’язок – якісь доопрацювання та покращення цього звіту.

Робимо ваш життєвий простір зручним та безпечним. Працюємо на покращення вашого побуту. Дякуємо за співпрацю. З повагою та турботою про вас, група житлово-сервісних компаній «Проспект».

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *