Аварійно-диспетчерска служба 24/7 +38 (068) 809-36-36, +38 (095) 561-74-73 

В’ячеслав Внуков: «Комфорт в будинку залежить від співпраці мешканців з управляючою компанією»

Те, наскільки комфортним буде життя в багатоквартирних будинках, наскільки придатними будуть місця загального користування, залежить, в першу чергу, від самих мешканців.

У цьому впевнений керівник ЖСК «Проспект» В’ячеслав Внуков.

Звісно, існує управляюча компанія по обслуговуванню будинку. Але треба розуміти, що компанія не проводить щодня оглядів будинків, не ходить по всім поверхам у пошуках проблем. Цієї роботи немає в кошторисі. Замість цього є механізм звернення громадян, які приймаються на електронну пошту, в паперовому вигляді чи у телефонному режимі.

Коли будинок приймається на обслуговування, то проходить огляд, формується стратегічний план покращення стану. Але існують і більш дрібні проблеми, виконання поточних робіт. Для цього працює диспетчерський центр, де цілодобово приймають заявки.

В’ячеслав Внуков розповідає, що після прийняття заявку розглядають, визначають трудомісткість, які потрібні фінанси на її опрацювання. З урахуванням оплати по будинку та накопичення коштів ремонтного фонду ці роботи виконуються. І в звітах діяльності компанія показує, скільки було відремонтовано не тільки візуальних частин будинків, а й, наприклад, інженерних мереж – те, чого не видно.

По факту виконання робіт диспетчер робить дзвінок заявнику проблеми для підтвердження. Тобто виконання робіт підтверджують не тільки їх виконавці – працівники компанії, а й самі мешканці. Диспетчер поцікавиться у людей, чи була виконана заявка, чи задоволені вони якістю, можливо, необхідні якісь додаткові роботи тощо.

В залежності від періоду року компанія «Проспект» отримує щомісяця в середньому близько 500 звернень. Деякі з них дублюються – коли різні люди кажуть про одне й те саме, наприклад, непрацюючий ліфт чи погане опалення. У таких випадках рахуються всі звернення, а заявка – як одна. Тому щомісяця виконуються до 300 недубльованих робіт.

Таким чином стає зрозумілим, що робота управляючої компанії з обслуговування будинків залежить насамперед від бажання мешканців покращити стан свого житла, місць загального користування. Саме від цього формується кошторис та тариф на обслуговування будинку. Тому дуже вважливою є активність мешканців. Щоб вони не чекали, що хтось прийде та зробить, а побачили якусь проблему – і озвучили.

«Існує теорія розбитих вікон: якщо в будинку є одне розбите скло –невдовзі будуть наступні. І це доведено практичними дослідженнями. Мешканці повинні бути активними, не замовчувати проблеми – адекватно доносити їх до управляючої компанії. І, звісно, своєчасно сплачувати послуги по обслуговуванню будинку», – вважає В’ячеслав Внуков.

Він впевнений, що комфорт в будинку залежить від співпраці мешканців з управляючою компанією.

Залишайте заявки на покращення стану будинку, звертайтесь до диспетчерського центру за телефонами:

– Для міста Дніпро: 068-809-36-36, 095-561-74-73

– Для інших міст: 098-949-89-49, 050-081-01-30

Робимо ваш життєвий простір зручним та безпечним. Працюємо на покращення вашого побуту. Дякуємо за співпрацю. З повагою та турботою про вас, група житлово-сервісних компаній «Проспект».

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *