Аварійно-диспетчерска служба 24/7 +38 (068) 809-36-36, +38 (095) 561-74-73 

Процедура вирішення спорів

Вирішення спорів між постачальником та споживачем чи розбіжностей у договорі відбувається за наступною процедурою:

  • Всі спори і розбіжності, щодо тлумачення і застосування Договору постачання природного газу або у зв’язку з ним, або інші спори, які виникають між Постачальником та Споживачем вирішуються шляхом проведення переговорів і консультацій.
  • У випадку неможливості досягнення згоди Сторін в процесі переговорів і консультацій, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення суперечки до Регулятора чи його територіального підрозділу та/або передати спір до господарського суду України.
  • Врегулювання суперечок Регулятором чи його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення до Регулятора чи його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права на вирішення спору в судовому порядку.

Порядок вирішення спорів між постачальником та Споживачем природного газу

ТОВ “Будтрансторг Дніпро”

Телефон:

096-196-47-16

095-664-30-08

e-mail: avenuegbk@gmail.com

Адреса: Дніпропетровська область, м.Синельникове, вулиця Миру, 30
Графік прийому: Понеділок з 9:00 до 12:00; середа з 8:30 до 14:00; п’ятниця з 8:30 до 14:00