В кінці березня в Синельниково закінчився опалювальний сезон. Він став справжнім випробуванням для працівників групи компаній «Проспект». Адже він них залежало, чи буде тепло та комфортно у квартирах мешканців багатьох будинків, безперебійно подаватиметься вода, працюватиме каналізація, а двори будуть чистими та безпечними. І зі своєю задачею вони впоралися.
Головний інженер компанії Тетяна Зимогляд зазначає, що минулий опалювальний сезон запам’ятався дуже злагодженою роботою команди. А ще тим, що на підготовку було небагато часу – на розкачку його не лишалося. Але спрацювали добре і сезон пройшов вдало. Великих аварій не було. Були побоювання з приводу відключення електрики: працюють котли, і якщо буде занадто морозно, то при відключенні котлів люди в квартирах будуть перемерзати. І це хвилювало найбільше. Але на щастя цього не сталося – і котли працювали, і погода була теплою.
Найбільш проблемним є будинок 12а по вул. Миру, який був переданий на обслуговування нещодавно. Там вся опалювальна система потребує ремонту – і цим компанія планує займатися вже найближчим часом. Також підприємство моніторило роботу всіх котельнь, щодня заміряли тиск та температуру – для того, щоб зробити правильний висновок. Багато було виконано ремонтних робіт: замінювали насоси, продували та промивали опалювальну систему. Працювали як місцеві працівники, так і спеціалісти з Дніпра.
Як і взагалі в країні, у компанії існує дефіцит працівників. Але це не катастрофічно і на виконанні робіт не відображається.
«Ми співпрацюємо з мешканцями. Людей, які дуже агресивно налаштовані до нас, немає. Але ситуації бувають різними.
Наприклад, людина з 5 поверху кричить, що їй дуже жарко. Але ж згідно з температурою на вулиці прикручуємо подачу. А у цієї людини працює свій кондиціонер», – каже Тетяна Іванівна.
В кожному будинку є активні ініціативні групи, в тому числі і по Миру, 19, який надійшов на обслуговування тільки з 1 грудня. Компанія плідно контактує з цими ініціативними групами. І вони дуже допомагають в роботі: доносять деякі зауваження та побажання мешканців – і так працювати набагато краще, легше йти людям назустріч.
В будинках, які надійшли до компанії, впродовж 30 і більше років не виконувалися роботи з капітального ремонту покрівлі, швів, відмосток, цоколя, каналізації тощо.
«І по-перше, звертаємо увагу на каналізацію, замінюємо аварійні системи каналізації та водопостачання, міняємо центральні виходи каналізації до дворових колодязів, робимо шви та покрівлю, відмостки. Ремонту потребують практично всі будинки. Проблем дуже багато, але їх вирішуємо», – запевняє головний інженер.
Щодо відносин з іншими профільними підприємствами. Ситуація з електрикою, як і по всій країні, не завжди залежить від ДТЕК. Аде є й такі питання які можна вирішувати. Так, підприємство подає заявки в ДТЕК, щоб отримати точки обліку на будинках для освітлення міст загального користування. Але проходить дуже багато часу доки там надають дозвіл.
З водопостачанням особливих нарікань немає, але коли компанія зверталася до місцевого КП з проханням надати дозвіл на точку обліку в будинках, щоб можна було користуватися водою для прибирання під’їздів, то отримали незрозумілу відмову. Тому мешканці сьогодні самі виставляють пляшки з водою для прибирання – і це незручно і їм, і працівникам.
На наступний сезон планують роботи по покрівлях та швах. Також будуть проведені роботи по переведенню ліфтів на ключі. І та людина, яка не сплачує за послуги компанії, користуватися ліфтом не зможе. Крім того, в під’їздах будуть встановлювати відеонагляд. А ще нові точки обліку в будинках, які нещодавно надійшли на обслуговування. Планується розвиток і в цьому плані.
«А ще будемо намагатися вирішувати питання встановлення у під’їздах автономного живлення – щоб і котли гарантовано працювали, і в ліфтах люди не застрявали у разі відключення основного постачання. Сподіваємось, що така можливість у нас з’явиться», – ділиться Тетяна Зимогляд.
Активістка будинку №1 по вулиця Миру Надія Костянтинівна згодна, що зима пройшла без аварій, все було нормально. Підкреслює, що представники компанії «Проспект» завжди приходять на допомогу і роблять те, що потрібно.
«По необхідності зробили шви на квартирах тих, хто звертався, де проблема стояла найгостріше. Також відремонтували вхідні групи частини під’їздів нашого будинку, в інших будуть робити пізніше. Роботою «Проспекту» ми дуже задоволені. На питання, з якими ми звертаємося, завжди реагують. І особливо вдячні директору компанії В’ячеславу Внукову», – розповіла активістка.
Працівники компанії вже розпочали підготовку до майбутнього опалювального сезону. Планів чимало – отже працювати доведеться інтенсивно. Все – для того, щоб мешканцям будинків було тепло, затишно та безпечно.
Робимо ваш життєвий простір зручним та безпечним. Працюємо на покращення вашого побуту. Дякуємо за співпрацю. З повагою та турботою про вас, група житлово-сервісних компаній «Проспект».
