Шановні мешканці, за минулий місяць абонентським відділом прийнято 584 звернень. Диспетчерським центром прийнято 2435 звернень, за якими оформлено 529 нарядів […]
Шановні мешканці, за минулий місяць абонентським відділом прийнято 388 звернень. Диспетчерським центром прийнято 1305 звернень, за якими оформлено 411 нарядів […]
В’ячеслав Внуков, директор групи Житлово-сервісних компаній «Проспект»: «Проблему підвищення цін вирішуємо пошуком альтернативних, більш економних освітлювальних приладів, а не за […]
Шановні мешканці, за минулий місяць абонентським відділом прийнято 390 звернення. Диспетчерським центром прийнято 1407 звернень, за якими оформлено 397 нарядів […]
Група житлово-сервісних компаній «ПРОСПЕКТ» робить для мешканців зручним не тільки життєвий простір, а ще зручні можливості сплати послуг. У співпраці […]
Звіт діяльності за серпень 2024 року Шановні мешканці, за минулий місяць абонентським відділом прийнято 351 звернення. Диспетчерським центром прийнято 1623 […]