Житлово-сервісні компанії «ПРОСПЕКТ» як і будь яке підприємство України має Куток споживача. Відтепер всю інформацію наведено і в електронному вигляді […]
Шановні мешканці, за минулий місяць абонентським відділом прийнято 500 звернень. Диспетчерським центром прийнято 1542 звернень, за якими оформлено 430 нарядів […]
Шановні мешканці, за минулий місяць абонентським відділом прийнято 584 звернень. Диспетчерським центром прийнято 2435 звернень, за якими оформлено 529 нарядів […]
Шановні мешканці, за минулий місяць абонентським відділом прийнято 388 звернень. Диспетчерським центром прийнято 1305 звернень, за якими оформлено 411 нарядів […]
В’ячеслав Внуков, директор групи Житлово-сервісних компаній «Проспект»: «Проблему підвищення цін вирішуємо пошуком альтернативних, більш економних освітлювальних приладів, а не за […]
Шановні мешканці, за минулий місяць абонентським відділом прийнято 390 звернення. Диспетчерським центром прийнято 1407 звернень, за якими оформлено 397 нарядів […]