Згідно з законодавством, керуюча компанія повинна надавати на будинки періодичні звіти щодо своєї діяльності, фінансів, які кошти нараховані, скільки отримано, […]
Шановні мешканці, за минулий місяць абонентським відділом прийнято 489 звернення. Диспетчерським центром прийнято 1028 звернень, за якими оформлено 367 нарядів […]
Сезонність та погодні умови впливають на діяльність компанії по обслуговуванню багатоквартирних будинків. І під час планування робіт в «Проспекті» це […]
Шановні мешканці, за минулий місяць абонентським відділом прийнято 274 звернення. Диспетчерським центром прийнято 876 звернень, за якими оформлено 291 нарядів […]
Те, наскільки комфортним буде життя в багатоквартирних будинках, наскільки придатними будуть місця загального користування, залежить, в першу чергу, від самих […]
Шановні мешканці, за минулий місяць абонентським відділом прийнято 333 звернення. Диспетчерським центром прийнято 1012 звернень, за якими оформлено 344 нарядів […]
оловним завданням групи житлово-сервісних компаній «Проспект» є надання якісних та своєчасних послуг управління багатоквартирними будинками та прибудинковими територіями. Саме від […]