Аварійно-диспетчерска служба 24/7 +38 (068) 809-36-36, +38 (095) 561-74-73 

Довіру мешканців виправдали справами

Майже десять будинків у Синельниково перейшли на обслуговування до «Проспекту» з серпня минулого року. І вперше за багато років їх мешканці побачили, що таке якісні житлові послуги за помірну ціну.

Раніше ці будинки обслуговувало Синельниківське міське комунальне підприємство «ЖЕК-2». І за останні 10 років крім прибирання території практично нічого не робилося. При цьому тариф складав 4,95 гривні з квадратного метра – у «Проспекту» він на 10 копійок навіть нижче при тому, що компанія виконує досить системні та об’ємні послуги.

Усі ці будинки розташовані по вулиці Миру. З 1 серпня зайшов будинок №45 (9-поверхівка на 2 під’їзди), з 1 жовтня – №8 (5 поверхів, 8 під’їздів), №10 (5 поверхів, 6 під’їздів) та №26 (5 поверхів, 8 під’їздів). З 14 жовтня приєднався №12а (10 поверхів, 5 під’їздів та свої 5 котельнь). З 1 листопада перейшов №2 (5 поверхів, 6 під’їздів), №9 (5 поверхів, 2 під’їзди) та №41 (5 поверхів, 4 під’їзди). З 1 грудня – №3 (5 поверхів, 8 під’їздів) та №19 (5 поверхів, 6 під’їздів).

Як розповіла головний інженер компанії «Проспект Лівобережний» Тетяна Зимогляд, в цих будинках чимало проблем. Так, у №45 була складна ситуація з каналізацією: у другому під’їзді завжди стояла вода. Тому починати роботи довелося з ремонту саме системи каналізації. Завели зливову систему, систему підвального приміщення. Зробили внутрішньобудинкові системи водопостачання та водовідведення. Провели ревізію та ремонт електрощитових.

«І нарешті ремонтували покрівлю та шви: будинок тільки приєднався до компанії, а у ньому зробили герметизацію 109 погонних метрів міжпанельних швів, встановили решітки зливної каналізації, двері у підвальне приміщення, поручні на сходах у під’їздах. А також полікарбонатом засклили вікна у під’їздах, які були відсутні», – каже головний інженер.

У цьому році отримали дозвіл від ДТЕК на встановлення точки обліку електроенергії – зараз вже є освітлення міст загального користування на всіх поверхах та на вулиці – для цього встановили світильники. А ще замінили та пофарбували лавочки та урни для сміття, періодично проводили огляд та прочистку вентиляційних каналів, техогляд будинкових систем газопостачання. На прохання мешканців додали послугу прибирання під’їздів – зараз двічі на місяць проводять вологе прибирання та чотири рази сухе.

Мешканці віддячують і добрим словом, і своєчасною оплатою – вона становить від 85 до 100%. Злісних неплатників лишаються одиниці – в основному, це характерно для будинків, звідки виїхало багато людей.

«І в своїй роботі опираємося на взаємодію із ініціативними групами мешканців. Ті і порадять, на що треба звернути увагу, що треба зробити і як уникнути проблем чи конфліктів, і з боржниками працювати допоможуть. Вважаємо, що добрі стосунки з ініціативними групами – це вже запорука успіху. Ми вдячні людям за те, що вони турбуються за свій будинок, діють відкрито, а не вичікують, коли все саме собою трапиться. Намагаємося завжди йти назустріч їхнім побажанням», – запевняє Тетяна Зимогляд.

Член ініціативної групи будинку по вул. Миру, 8 Людмила нагадує, що вони перейшли до «Проспекту» з 1 жовтня минулого року. Роботи почалися відразу.

«Осушили підвал, поміняли труби. Зараз кожен день прибирають територію, покрасили бордюри. Якщо виникають якісь проблеми – дзвониш і приходить майстер без проблем. Я дала заявку, щоб замазали міжпанельні шви – бригади вже працюють. Ми з сусідами задоволені роботою. Причому все це за помірну плату. Коли був ЖЕК – то або нічого не робили, або за все казали збирати додатково гроші. Ми збирали, а каналізація все рівно постійно забивалася. А «Проспект» відразу вирішив проблему – підвал сухий», – каже жінка.

Член ініціативної групи будинку по вул. Миру, 26 Зоя розповіла, що на мікрорайоні живе з 1974 року. На її пам’яті змінювалися назви ЖЕКів, але не відношення. Двірник приходив через раз, щось прибрав та пішов. Ніяких ремонтів не бачили. Якщо потрібно було викликати майстра – це було складно та за додаткові гроші.

«В «Проспекті» працюють зовсім інші кадри. Наприклад, коли у нас виникла проблема з електрикою хлопці прийшли миттєво на допомогу та все зробили. І додаткові кошти не взяли – сказали, що це їхня робота. І таке постійно. Задоволений весь будинок. Майже всі платять за послуги, допомагаємо компанії працювати з боржниками. А ще у нас зробили лавочки – цього ніколи не було. Виконують різні ремонти – все ще можуть в умовах нашої оплати. Віддача – на 200%. Дуже вдячні нашому двірнику Світлані за її відношення та за наш чистий двір. Хай працюють керівник компанії В’ячеслав Внуков та його команда – а ми будемо їх підтримувати!», – підкреслює мешканка.

Серед найближчих планів компанії – ремонти швів та покрівлі, а також під’їздів: спочатку у 9-поверхівках, а потів у 5-поверхівках. До речі, якщо рівень оплати мешканцями послуг досить високий, то ремонтувати зможуть повністю весь під’їзд, а не тільки вхідну групу. Будуть міняти крани на стояках. Також розраховують відремонтувати відмостки, встановлювати нові лавочки. А ще – як це зробили в будинках №№3, 9 та 10 – виконати ремонти дитячих майданчиків. Плюс дератизацію та дезінсекцію. Вже тривають покоси, завершена побілка дерев тощо.

Робимо ваш життєвий простір зручним та безпечним. Працюємо на покращення вашого побуту. Дякуємо за співпрацю. З повагою та турботою про вас, група житлово-сервісних компаній «Проспект».

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *