В аварійному стані опинився вхід до першого під’їзду будинку по проспекту Олександра Поля, 24. Ненабагато краща була ситуація і в інших трьох під’їздах цієї 12-поверхівки. На вході була стіна, яка відклонилася, небезпечно нависала бетонна плита. Потрібно було термінове втручання – аби забезпечити безпеку мешканців.
Працівниками ЖСК «Проспект» був проведений огляд, склали дефектний акт та кошторис. А мешканцям довели, що ситуація вимагає швидкого вирішення та порадили прискоритися з оплатою.
Ремонті роботи почали минулого літа. Спочатку провели демонтаж аварійних елементів. В результаті вхідну групу першого під’їзду з зовнішнього боку повністю оновили, прибрали аварійність. І запевнили людей, що зможуть провести аналогічні роботи і в інших під’їздах – для цього потрібна своєчасна оплата та ліквідація боргів.
Таким чином восени розпочали роботи у другому під’їзді – ситуація там була не така гостра. І зараз ця вхідна група повністю відремонтована як зсередини, так і зовні. Зробили шпаклівку, штукатурку, фарбування, демонтаж електрики на всьому першому поверсі. Розмістили світильники та інформаційні дошки.
Зазначимо, що під час проведення ремонтів мешканці будинку зверталися до представників «Проспекту» зі своїми побажаннями додаткових робіт. Так, за їхнім проханням на вході встановили поручень, відновили пандуси, відремонтували лавочки на подвір’ї тощо.
Наразі своєї черги на ремонт чекають наступні два під їзда будинку.
Активістка будинку з другого під’їзду Тетяна П. розповіла, що раніше до «Проспекту» в будинку майже нічого не робилося. Коли свого часу жінка особисто звернулася до керівництва компанії, то дізналася про реальну ситуацію: скільки боргів у будинка, що робиться, що заплановано – поспілкувалися конструктивно.
«Я попросила, щоб в нашому під’їзді хоча б пофарбували стіни в холі. А сам вхід був аварійним із тріщиною у стіні. Нам зробили комплексний ремонт, а потім перейшли до другого під’їзду. Маляри Наталія та Ірина все робили на совість. Також збили старий кахель, зробили «шубу» – і все це пофарбували. Тепер там дуже гарний хол та вхідна група», – зазначає Тетяна.
Вона зітхає, що навіть після цих ремонтів, нажаль, рівень оплати мешканців за отримані послуги збільшилася ненабагато.
Під час прямої лінії жінка попросила керівника компанії В’ячеслава Внукова прибрати проводи інтернету – провести їх естетично. І невдовзі все було виконано – зробили гарні короби.
«Взагалі подобається те, що тільки звернешся до компанії – реагують відразу. Це стосується всього – і зламаного ліфта, і забитої каналізації, коли люди самі не думають, що зливають, і аварій на електрощитовій. Я спілкувалася з багатьма нашими мешканцями: задоволені компанією «Проспект» були всі. Навіть не чекали, що робити будуть так якісно та добросовісно. Все обіцяне виконується», – підкреслює мешканка.
Люди розуміють, що для комфортного проживання у будинку зробити ще доведеться чимало. І все це вимагає відповідних коштів – особливо це гостро стоїть, коли твій тариф далеко не найвищий у регіоні. Мешканці у більшості готові платити, бо впевнилися – їх гроші використовуються максимально ефективно, саме на їхню користь. І міняти керуючу компанію навіть не думають. А з боржниками що так і почали сплачувати борги, або не уклали договір реструктуризації боргу, розпочата судова робота – подані десять судових позовів, тож чекаємо отримання судових наказів для погашення боргів і можливості проведення запланованих ремонтних робіт далі.
Робимо ваш життєвий простір зручним та безпечним. Працюємо на покращення вашого побуту. Дякуємо за співпрацю. З повагою та турботою про вас, група житлово-сервісних компаній «Проспект».
















