За підсумками 2023 року Диспетчерським центром групи компаній ЖСК «Проспект» опрацьовано 6 431 звернень. Тобто кожного дня, і в робочі і в святкові дні опрацьовується майже 20 звернень. Ми цінуємо і ретельно опрацьовуємо кожне звернення. Аналіз звернень мешканців дозволяє нам не тільки планувати планові ремонтні роботи та проведення технічних оглядів згідно нормативних регуляторних документів, а ще й надавати пріоритети. Тому кожне звернення дуже важливо! Спільними зусиллями, небайдужістю мешканців, будинки що обслуговуються групою компаній ЖСК «Проспект» все більш стають зручними та безпечними і затишними та комфортними для життя.
За результатами багатьох звернень, пропозицій наших мешканців, відтепер жоден телефонний дзвінок не втратиться оскільки працює система розподілу дзвінків та очікування з’єднання з нашими операторами. Для вирішення спірних питань проводиться запис розмов.
Нагадуємо контактні телефони Диспетчерського центру: 068-809-36-36, 095-561-74-73
Ми працюємо для Вашої зручності цілодобово і без вихідних – 24/7. Для оперативного усунення термінових аварійних ситуацій наші аварійні бригади здійснюють виїзд і в нічний час.
Дякуємо за кожне ваше звернення і кожен ваш відгук!
З повагою та турботою про вас, група компаній “ЖСК “Проспект”.